karabiberimm canımmmm. Görünce dejavu oldum sanki. Benim bebeğimde de oldu. Öncelikle korkma çok normal 😃 benim 15 günlükken başladı 45 güne kadar devam etti. Önce büyük kırmızılı gibi oldu sivilceleri sonra daha sulu gibi oldu. Ben baya endişelendim üç defa doktora götürdüm. Doktor baktı yenidoğanlarda olabilir bu tarz sivilceler dedi. Bizimkine. Bu sivilcelerin bazı sebepleri var. Doktorun bana söylediği sebepler şunlar:
sütün yağlı ve besleyici olması.
Doğum anından önce suyun patlamış olması.
Karaciğerde biriken toksinler veya karaciğerden gelen bişeyler.
Egzama.
Alerji.
Çocuğun öpülmesi veya sakallı birilerin öpmesinden tahriş.
Hamilelikte kullandığın bazı krem yüz temizle malzemesi gibi ürünlerin bebeğin cildine geçmiş olması.
bana bu nedenlerden olabileceğini söyledi. Benizin bebeğin yüzünü inceledi ve dedi ki bu sebeplerden değil senin ki. Normal gözüküyor egzama be alerjik durmuyor kontrol edelim çok artarsa getir dedi sadece. Bekledik 40 I çıktıktan sonra bir anda kaybolmaya başladı ve bir kaç günde geçti.