Bibi 2 ay görünce icimden ooo ben öleyim o zaman dedim . Tabi herkesin yasadigi kendine gore diyeceksiniz belkide. Benim oglum hic emmedi beni 40 i cikana kadar anca sagip veriyordum etrafımdaki insanlarin baskisindan o kadar cok bunalmistim ki sütüm gitti stresten yetersiz hissettirmislerdi bana kendimi . Oglum 11 ay 21 günlük mama icti cok sukur saglikli ek gida herseyi yiyen bir cocuk simdi dönüp bakiyorum da keske lohusaligimda ve emzirme doneminde kimse yanimda olmasaymis psikoloji çok önemli gerçekten. Her cocuk farklidir keske icselerdi ama merak etmeyin mama icende buyuyor bir sekilde sıkmayın caninizi hic kimseyide umursamayin. Sonucta cocuk sizin karari veren siz olun sizi bunaltmalarina izin vermeyin…