Pelin55 RabisSerra ilk aylar guzel ilerledi ama sonra yavaşladı kapanmasi d vit kullandigimiz halde degeri biraz dusuk cikmisti yanlis hatirlamitirsam o etkendi
Nebicimanne RabisSerra evet 😅 . Sağlık ocağı hemşiresi d vitamini vermiyosun galiba diyip dururdu ama hergun verirdim hava gunesliyse hiç kaçırmaz guneslendirirdim ama yinede geç kapandı bı sorun olmadı bu arada kızım çok uyanık gelişimi de iyi dert etme d vitaminini aksatmadan devam 😁
Rzgr RabisSerra benim oglumda 37 haftalik dogdu. Bingildagi 18. Ayda kapandi. Ayrica gelisimi gunlu dogan bebeklerden ileride. Cunku bizim bebeklerimiz premarure degil. Bu sekilde degerlendirmeyin.
RabisSerra Rzgr tabiki prematüre değil ama anne karnında bir gün durmanın etkisi bile çok büyük çok güzel , eğer vaktinde doğsaydı bıngıldağı normal açıklıkta olurdu sanırım diye düşünüyorum
Mom987 RabisSerra Bilmiyorum ama 1 yaştan önce bayağı açıklığı belliydi. Doktorunuz bir şey söylemedi mi
RabisSerra Mom987 Geç kapanır sorun yok baş çevresinin büyümesi önemli diyor sadece , ama işte geçten kastı ne kadar bilmiyorum☺️
asocialmom RabisSerra çevremdeki herkesin bebeğinin 6 aylıkken filan kapandı onlar da sorun yaşamadı sizinki de kapanır düşünmeyin bile
Yadi32 RabisSerra biz kullandık vitaminleri de iyiydi sadece kan eksikliği vardı ama şimdi kapandı gibi eskisi gib değil çok şükğr