Bebeğim doğduğunda bıngıldağına büyük biraz geç kapanır dediler d vitaminini de elimden geldiğince kullanmaya çalışıyorum şu an 6 aylık geçen sağlık ocağında yine biraz büyük geç kapanır dediler baş çevresine iyi diyorlar . Bu durumu yaşayan bebişinin bıngıldağı geç kapanan var mııı Anneler 🤔