Mom83 sen kötü gözle baktığın için öyle görmüşsündür. Gerçekten senden sıkıldım şu paylaşımlarıma böyle yorum yapan bi sen varsın. İçin mi kötü diline mi ayar veremiyosun anlamadım ama senden ricam benim birşeylerime yorum yapma olur mu. Senden HOŞLANMIYORUM. Sürekli bir eleştiri halindesin ve ben böyle negatif insanlarla konuşmak istemiyorum . İyi günler