Azsekerlikahve ilknur_acr94 ben bıraktırdım. Aslında kendisi bıraktı diyebilirim. Şuan kaç aylık bebeğin bilmiyorum ama benm kızım 2 aylıkken bıraktı. Kendi göğüsünü ver emmezse şırıngayla göğüsünden biraz süt damlat o şekilde çok güzel emer