ilknur_acr94 2 yöntem denedim canım, önce silikon uçla bebeğim sakinleşene kadar içirdim , diğer gögsüme geçtiğinde artık yavaş yavaş uykuhaline geçiyordu normal göğsümü vermeyi deniyordum birkaç dk da olsa onu verip ağlamaya başladığında slikona geçiyordum . Normal memeye biraz alışmış oluyordu böylece . Diğer yöntemim de önce silikonla 2,3 dk verip çıkartıp kendi göğsümü veriyordum bunda bebeğim ağlıyordu bayağı ama pes etmeden denemeye devam ediyordum baktım ki çok ağlıyor mecbur silikon geçiyordum .Silikon gögüsü kavraması kolay geliyor bebeklere memeyi kavrayamıyorlar ama sbretmek gerekiyor sen pes etme üstesinden gelirsiniz inşallah 🌸