Xyz1234 Hickimse aynen bir gün var iyi çok şükür gazı var geceleri cok geç uyuyor hâlâ, çok kilo alamadı sanki bu ay bir de aşı telaşı sardı beni korkuyor insan ister istemez sizde durumlar nasıl
Merve234555 Xyz1234 cocuklari kıyaslamak gibi bi durum soz konusu degil. Sadece kusması uzuyo bende kilo almadıgını zayif oldugunu düsümdügüm icim sordum
Xyz1234 Merve234555 uzulmeyin diye dedim bazen çok iri bebisler oluyor burda o yüzden sağlıklı olsunlar da insAllah