Xyz1234 Hickimse Bizim de çarşamba 2 aylık olacak perşembe bakacağız çok da dert etmemek lazım bence kiloyu vs. Her bebek farklı bir sıkıntı gördüklerinde doktorlar uyarıyor zaten
Merve234555 Xyz1234 dert etmek degil sadece merak . Benm bebegm kusuyo cok acaba,zayif mi die dusnmeye basladm
Xyz1234 Hickimse aynen bir gün var iyi çok şükür gazı var geceleri cok geç uyuyor hâlâ, çok kilo alamadı sanki bu ay bir de aşı telaşı sardı beni korkuyor insan ister istemez sizde durumlar nasıl
Hickimse Merve234555 İlk ay en az 900 ikinci ay 600 gram bekleniyor diye biliyorum canım seninkisi fazla bile almış
Merve234555 Xyz1234 cocuklari kıyaslamak gibi bi durum soz konusu degil. Sadece kusması uzuyo bende kilo almadıgını zayif oldugunu düsümdügüm icim sordum