Papatyabeyazi bebeğim 4 aylık tam bir baba aşığı. 3 aylıktı eşimin covid şüphesi vardı. 2 gün test sonucu çıkana kadar kucağına almadı, uzak durdu. 3. Gün test negatif geldi, eşim eve geldiğinde bebeğim ne benim kucağıma geldi ne de kayinvalidemin kucağına gitti. Sadece babasında sakinleşti 😅😅