Papatyabeyazi birde şeyden olabilir canım, eşin evde yokken tüm bakım herşey sende. Seninde enerjin düşüyor, buda bebeğe yansıyor, ve bende öyle oldugum için fikir yürütüyorum sadece. Eşim yokken bitkin, bebek ağlıyor uyumuyor, ama gelince benimde kızımın da emerjisi değişiyor sanırım.