Merfeee Vahide18 85 gün oldu doğum yapalı.. 12 gün kanamam oldu sonrasında bitti halen olmadım Ebeye sordum Emziriyorsan sütün bitince yada azalınca adet görürsün demişti
elfahmtyigit Vahide18 kirkim cikti hemen oldum karnimin sisligi indi her ay duzenli olarak oluyorum cok sukur olmak daha iyi
sanikosan Vahide18 40 gün aralıksız kanamam oldu. Bir sene idare eder beni 😂 şaka maka doktora gittim biraz daha bekle dedi. Acelem yok karnım da şiş değil zaten kiloluyum.
Akcaseda Vahide18 bende iki bıcuk ay oldu doğum yapalı sezeryan doğum yaptım ve daha yeni adet oldum bazısı bir yıl adet görmüyo bu tamamen hormon ve vücut yapısıyla alakalı sanırım 😊
Nagihan2018 Vahide18 bende 28.10.18 dogum yaptim bende öyle yeni yila girdimizden beri tik yok😃 ama normalmis diye okudum her kadinda degisiyormus
Vahide18 reinamm antalyada yasiyorum malum havalardan disari cikamadim bebekte olunca 😏spiral dusunuyorum
Alazcns 57 gün kanamam devam etti. Sezaryen oldum. Suan 62 günlük. Ne zaman regl olurum belli değil 🙈
Smhaylsz Vahide18 benimde Doğum yapalı 54 gün oldu hala olmadım normalmiş 1 yıla kadar olmayanlarda var yani bekliyecez 😕