Meryemarya pedıatrı hemşiresiyim biz yenıdoğanlara yapıoduk burnun tıkanmaması lazım yoksa akciger hastalıklarına neden oluyor iyi havalanmazsa ciğerleri o yüzden 2 cc yi kucagınıza dik pozisyonda alın bir birine bir birne sıkın kolunuza yüzüstü alıp sırtını ovalayın ki kalmasn içerde sonra aspıratörle çekin ben kendi bebeğime hergün mutlaka yapıyorum ıkı aylık az bı hırıltısı olsa bile kış ayında kalorıferler kurutuyor zaten