Meryemarya doktorun yaptığı gibi yapıyorum cnm önce yarısına kadar çekip bı deliğe sıkıyorum yüzüstü çevirip sırtına vuruyorum gaz çıkarır gibi sonra diğer deliğe.burun aspiratörunu her defasında kullanmıyorum oda tahriş ediyormuş çünkü burun içini.serumuda oda sıcaklığında tutuyorum