Betim elisa_inci baş ağrısı yapmadığını söyledi doktor bana benim de biri 3.00 diğeri 2,50 baş ağrım yok , gözlük takmayıp görmek için gözlerinizi kısarak bakıyorsanız bi zaman sonra alın gerilip ağrı yapabiliyor
Kusannesi Yaren2901 evet önce bi gözü yapıyolarmıs 2 güne bandajını açınca diğer gözü yapıyolarmıs. Göz çizince 3 gün gözlük takıyosun göz bandajlı bende öyle olursa cocuguma kim bakıcak diyodum mercek daha mantıklı geldi
NilsMomm Yaren2901 evet miyop.vallahi ben de blmiyorum işin enteresan kısmı da bu.doktorlar da sasiriyo nasıl gündelik hayatını surduruyorsun diyolar🤣 normalde bı gözüm 8.5 birisi 1.5tu doğumda böyle oldu.bi doktor gözlerin görmeye zorladığı için yüksek dereceli gözün küçük dereceli gözüne uymaya başlamış dedi🤣