Fatmanur68 Prensescik Ben vestel kullanıyorum dayımların ev hediyesiydi bana 3 senelik evliyim çok şükür sorun yaşamadım süreklide kullanıyorum.Tavsiye ederim.
flowermom_12 https://ty.gl/wqbcuw5wh tefalin bu blender setini anneme almıştım.O kadar memnun kaldım sonra kendime de aldım.Tavsiye ederim.
Selimyaman Prensescik 6 yıldır arzum kullanıyorum 4 bıçaklı blenderi rondosu büyük gayet memnunum bir kere bile rendesini dilimlemesini kullanmadım ama 🤪
minicikellersss Prensescik Arçelik kullanıyorum çok memnunum ☺️ https://www.hepsiburada.com/arcelik-k-1260-rhb-rendeli-el-blender-seti-pm-mtark1260 ben 450 - 500 e almıştım 2 sene önce çok pahalılaşmış ama bu modelden daha uygun sayfalar illaki vardır