Prensescik Bende korkmaz Mia serisiydi memnundum ama blendir başı bozuldu mikseride desen öyle zaten 2.3 kullanmada dişleri kırılmıştı elimle tutuyodum şimdi yeni almak istiyorum onerilenizi bekliyorum
Mrsde05 Prensescik bende Korkmaz kullanıyordum anneme tefal aldık çok memnunuz 1000w çok güzel çok kullanışlı tavsiye ederim
ecemm-6161 Prensescik valla arzum var ben de cok iyi cok memnunun kaç senedir kullanıyoru. Hiç bir hata Yok ürün gayet iyi 😊👍🏻👍🏻
Giraysmom20 Prensescik dört senedir kullanıyorum annemde 7-8 yıldır kullanıyor bir sorun yaşamadık, sadece keşke küçük boyunu almasaydım diyorum büyüğü daha işlevsel
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Prensescik Grundig el blender seti. Hem uygun hem de dehşet bir şey asla pişman olmazsiniz asla. Her şeyi var. Tlrendeleme doğrama bile var. 1000w öneririm kuşkussuz. Hemen alın👍🏻