72 ile kalıp 85 el doğuma girdim Sezaryandı ve çıktığımda sadece2 kilo gitmişti sonrasında 77-76 ya kendiliğinden gitti oğlum 17 aylık 77ydim son 1 aya kadar sonra kendiliğimden bir anda karar verip başladım oğlum ek gıda da iştahsız emziriyorum tek kafama takılan o.Şeker un makarna pilav hepsini bıraktım 1ay oldu kahvaltı ara öğün akşam yemekleri vs sağlıklı beslenmeye başladım çocuktan vakit olmayınca yoğurt meyve vs yedim ve 1 ayda 4 kg verdim su pek içemiyorum hareket de çocuğun peşinde koşmak ve arada ip atlamaya çalışıyorum o kadar ama sabahları kahvaltımı felan güzelce yapıyorum.birkaç diyetisyene yazdım online onlarında emziren anne için hedeflediği 4kg sonra almadım demek ki doğru yoldayım diye kendi kendimevermeye çalışıyorum iradeliyim yemicem dersem yemiyorum ama yemek istiyorsam da kimseye laf söyletmem 😂 Şuan 73 kiloyum hedefim 65