Merhaba arkadaşlar 7 ay önce doğum yaptım . Hamilelikte 31 kilo aldım bebeğim 5 kilo normal olaraktan doğurdum 😎. 82 kilodayım nasıl böyle kilo aldım hepsini bir bir hatırlıyorum.😅 Aşırı zevkliymiş ya sevdiğin şeyleri yemek 😍 ama şuan pek iyi hissetmiyorum kilodan dolayı 😩Bian öyle bir kilo verme isteği geliyor ki sonra börek çörek pasta derken gelsin daha fazla kilolar ay nasıl olucak hiç bilmiyorum. Diyetisyene gideyim diyorum kilo alırsam daha çok doktora mahçup olmaktan korkuyorum 😄 sizler kaç kilo aldınız ? Alınan kiloları aramızda verebilen var mı ? Nasıl verdiğinizi de yazarsanız sevinirim aşırı meraklıyım 😁