Kızım 4 aylık oldu ben verdiğim kiloları tekrar geri aldım 🤦🏻♀️ Ne bulsam yiyorum. Emzirdiğim an bütün midem boşalıyor , susuyorum ve canım aşırı tatlı istiyor . 100 kg oldum artık kendime bi dur demem lazım biliyorum fakat bir gün dikkat etsem akşamına bozuyorum . Motive olamıyorum. Online diyetisyene başlıyacağım sanırım. Kendimi beğenmiyorum aynaya bakınca sinirim bozuluyor resmen 😥