SertapHilal hifaeymenadiyaman02 Olabilir, bende çok kusmasından şüphelenerek doktora gitmiştim sonrasında diğer belirtiler başladı zaten. Çikolata vs fazla yememelisin onlar kafein içerdiği için bebeğinde tepkimeye yol açıyo
Aselinannesii6 hifaeymenadiyaman02 bakalım ben ptesi başlıyım diyorum ama ne kadar getirebilicem sonunu
Woody CanselK yulaflı kurabiye yapın nefsiniz körelsin😀😀 Yulaf, muzlu süt, muz, biraz damla çikolata veya kuru meyve ne seviyorsanız, 1 yumurta. Ara öğünlük Şu da tatlı isteğini kesiyor https://hobifikir.info/diyet-hurma-toplari/
hifaeymenadiyaman02 Woody bastırır mi tatlı isteğimi acaba yemek istemiyorum ama takıntı olmuş bende anında bitirmek
CanselK Woody evet deneyeyim. Şeker un kızartma ekmek hepsinden uzaktayım. Çok çabuk kilo veriyorum inşallah pes etmem 🙏 6 dan sonra hiç birşey yemiyorum sadece su içiyorum 😊 birde yatmadan önce yoğurt kürü yapıyorum gecem tuvalette geçiyor 😂
Woody CanselK ben de diyetteyim. Çok acıktım şu an ama. Yoğurt da bitmiş. En masum şey yumurta gibi geldimşu an. Yemeden yatsam gece 2933 kez uyanıyoruz. Dayanamam 🤦♀️
hifaeymenadiyaman02 Woody bende tikandigim yerde saliveriyorum senin yerinde olsam bı guzel makarna yapardım ama sen yapma 😁