Fatosveaselbebek Avsininannesi15 öyle yapın çünkü gergin değişiyor en sağlıklı bilgi böyle alırsınız 🥰
Zeynepalya_ve_annesi Avsininannesi15 anladım ben iki gün önce gittim bi bayan girmişti bebeğiyle ben bebeğimi evde bırakmıştım zaten işim içerde 5 dk sürdü ama bayan bebeğiyle geziyordu e bebekte
Deletedmom0099 ben yol kenarında, avm içinde olmayan bi şubeye gitmiştim. saat 2 falandı. kapıda söylediler 4ten önce cıkıs yapın, 13-16 arası bebekleri alıyoruz diye
Avsininannesi15 Deletedmom0099 aynen bende yol kenarinda olan e bebek e gireceğim yarin bi arayip soracağım
Hanifeee Zeynepalya_ve_annesi İzmir’in neresinde oturuyorsunuz ben 20 aylık oğlumla avmye de otobüse de biniyorum en son Pers gittim awmye sonra degistiyse bilmiyorum
Zeynepalya_ve_annesi Hanifeee konaktayım salı günü hastane randevumuz vardı almadı otobüs geri indik sonra randevu mhrs randevumuzu göaterdik karakoluda aradık binebilirsiniz dediler yoksa almıyorlar
[silindi] Avsininannesi15 Biz dün gittik canım 7 den sonra eşim işten gelince yani. Girdik yaptık alışverişimizi. Bebeği bırakıcak kimse olmayınca anne baba nezaretinde çıkabiliyor dışarı. 155 i arayıp sormuştum. Ebebekde herhangi bir sorunla karşılaşmadık bebekle girdik diye.
Hanifeee Zeynepalya_ve_annesi il içinde bile değişiyor demekki bende balcovadayım en son Pers kullandım otobüsü kimse bişey demedi
Prenses_annesi22 Avsininannesi15 cnm saatı yok kı e bebek herzman gıdip alısverıs yapabılırsınız bız daha gecen gun gttık kızımda yanınızdaydı 1 aylık henuz gırdık alısverıs yaptk cktık sbh 10 akşam 8 acıklar
Avsininannesi15 Prenses_annesi22 canım onu bilyorum ama bebeklere izin saati dışında içeri bebekle almiyorlar oyuzden sordum
Organiktavuk Avsininannesi15 bilgim yok ama şunu söylwyeyim netten ne zaman e bebekten sipariş versem hep bir ürün yırtık geldi 🙈
VelardaEdiz Avsininannesi15 e bebek için bilmiyorumda istanbulda oturuyorum bebeğimle akbatı avmsine gittim 13.00-16.00 arası bir problem olmadı hatta 5.30 da çıktım avmden
Benimoykum Avsininannesi15 e bebeğe saat dörtten sonra da alıyorlar ama bebek Arabası nda olmak şartıyla 🤷 tabi dörtten sonra AVM ye alırlar mı bilmiyorum sanırım o saatlerde AVM de olmak lazım
Kahve_tonunda-Kahve_tadinda Biz AVM ye de giriyoruz bebeğimle yaska saatleri dışında ebebeğe de çünkü bebeği bırakacağımız kimse yok. Sıkıntı olmadı bu zamana kadar. Bende şunu merak ediyorum biz bir elbise almıştık geçen hafta dün baktım ki hem küçük bir sökülme var hem de etiketi koparmıştım değişim yaparlar mı acaba
Samsunn5561 Avsininannesi15 ben kizimla heryere gidiyorum saat falanda onemsemiyorum cunku birakacak kimsem yok, isim nerdeyse ordayim kizimla, bu zamana kadar hic bir sey diyen olmadi