Fitifiti ben yedirdim bi sey olmadı yada biz de bunlarla büyüdük zihniyeti kadar cahil bir düşünce olamaz nerden biliyorsun ilerde olmayacağını yada sende su an var olan bi hastalığın bebeklikten kalma olmadığını ni sey olması için bebegin komaya falan girmesi lazım herhalde ben de doğalcıyım emziriyorum diye paketli hic bir şey yemiyorum bisküvi dışında azıcık ihmalkar davransam icime dert oluyor