5 yaşında ki oğlunun göğsünde kıllanma olan bir anne postu gördüm bugün şimdide sizlerin yorumunu. Happy momda sürekli tavuk yiyen anneleri uyardığım için üstüme çullanmıştı herkes,doğalcıyım diye tenkitler alıyordum sürekli
alın işte sonuçları. Erkenden tüylenen vücutlar,erkenden girilen ergenlikler. Düşünün sebeplerini lütfen. Bu arada sözüm post sahibine ya da kişisel değil. Ben yedirdim,biz bunlarla büyüdük bir şey olmadı diyen herkese.