Mom9 Esisyldrm biliyorum daha önce uyguladım. Ödem atmaya birebire 21günde normal yiyerek 3kg vermiştim
Yagmur2002 61 kilo ile hamile kaldım 80 kilo ile doğuma girdim🙈doğum sonrası 12 kilo gitti ama devamını birtürlü veremiyorum sürekli emzirmeden sonra tatlı istiyorum eski formuma hiç dönemeyecekmişim gibi geliyo😭
Esisyldrm Yagmur2002 çok ıyı anlıyorum bende öyleydim ve her seferinde yedım suan çok pısmanım 70 kılodan 82 ye çıktım sırf bu yüzden ama oysaki meyve yeseydim ya da başka bısey suan eskı kılımda olabılırdım
Minnaktospik Esisyldrm himm o bana gore degil yaa ben zaten seker tuketmiyorum , ekmekciyim ben 😅 kizartma hamur isi 🤭 zaten cayda sekeri birakali yillaaar oldu😃
elifiii Esisyldrm onu biliyorum zaten, arkadasa uyarı için yaptım. şekersiz 21 gün dediğimizde rafine şeker diye belirtmezseniz karbonhidrat içeren gıdalar da şekere giriyor bundan bahsettim.
elifiii 4bilge12 Emzirirken bazı kadınların iştahı artabiliyor. O yüzden işin başındayken dikkatli beslenin yeterli, bol su içerseniz tatlı krizlerinden kurtulursunuz ve öğün atlamayın. Bebekle ilgileneceğim diye cok uzun süre aç susuz kalmamaya çalışın.
Ssmyldrm 85 le doğuma gittim 68 le hamile kaldım şu anda 65 kiloyum en az 60 olmak istiyorum ama günluk fotoğraf atalım yiyop içtiklerimiziin
Afrakumsal Esisyldrm bende yapmak istiyorum 58 kiloyum sorun göbekte göbeğim bi 5 kilo var😉 o gitse yeterli 2 gündür ekmek tüketmiyorum tatlı şeylerle zaten aram yok hiç sevmem ama çayı asla şekersiz içemem ya hiç içmiycem yada şeker atıcam bende sizinle başlamak istiyorum💪
Esisyldrm Afrakumsal korse kullanmadıysan korse tavsıye ederım 🤗 21 günde çay ıcmeyelım çünkü bende sekersız asla ıcemem o yüzden hıc ıcmıycem 🤦🏼♀️
Afrakumsal Esisyldrm ne korseler taktım ben bi bilsen normal doğum yaptım 2 saat geçmeden korse taktım ama emzirdiğim için rahat edemedim göbek kaldı korse tayt giyiyorum ama pek işe yaramiyo normal korsede takıyorum vallahi aynı günde 2 litre su içiyorum karnım iki katı şişiyo daha kötü hissediyorum kendimi su bile içmek istemiyorum hem karnım şişiyo hemde her dakika tuvalete koşturuyorum😊vallahi çok zor
LavinSelin 4bilge12 ben 20 günlükken başladım ama inanın eksiyi göremedim 2 ayrı diyetisyen değiştirdim Bebeğim 2 aylık daha yeni kol verebiliyorum , işginç bir şekilde vücut tuttu kiloyu anlamadım yeni gidiyor ..
4bilge12 LavinSelin hormonlardan dolayı olmuş olabilir. Malum vücudumuz sürekli hormon değişimine uğruyor. 🙄
Esisyldrm Afrakumsal bende normal doğum yaptım ama benım sorun basenler göbek yok da 🤦🏼♀️ Basende çok zor gerçekten ıncelmesj
Afrakumsal Esisyldrm malesef öyle ama ben inat ettim gelecek yaza fit ve göbeksiz girecem inşallah ya gidecek ya gidecek başka yolu yok.😉