Yapmayın lütfen ya. Bebek küçükken sarılık olmasın diye sürekli emzirmek için uyandırılır evet ama 50 günlük bebek o risk kalmadı artık uyandırmaktan vazgeçmelisin artık altı kirlenirse gazı olursa ya da acikirsa kendiliğinden uyanir zaten iyice doyuyorsa bırak uyusun