GmzeMnl canım ben hiç iki saatte bir emzirmedim sarılık durumu yoktu çok şükür 3 saate bir emzirdim çok fark yok gibi duruyor ama 1 saat uzun bir süre çocukla😄 kontrole gittiğimizde de hatta doktor çok kilo aldığını söylemişti istersen saati 3,5-4 yapabilirsin demişti çünkü uykuyada ihtiyaçları var zaten acıktıkları zaman yıkıyorlar ortalığı eğer baktın 3-3,5 saatten uzun uyuyor o zaman kaldırıp emzir bence