Birgul Esma9442 ikinci kez ameliyat oldum.lutfen ihmal etmeyin surubu kullanin.ben cocugumu bu yuzden emziremedim bile.ikinci kez ameliyat oldum cunku
Esma9442 Birgul şuan üzerine oturamiyorum bile ağlaya ağlaya bı kaldım resmen tuvalet işkence oldu artık
Esma9442 Deletedmom_6 ya kusura bakmayın eşim doktor dediğiniz için sormak isstedim oğlum da gaz problemi var ben napacam şaşırdım biagoria miydi ne onu kullanıyoruz şuan ama yinede hala aynı gibi
Deletedmom_6 Esma9442 bebeğiniz kaç aylık? Biogaia bağırsak düzenleyici probiyotik gaz damlası değil. Genelde yanında gaz damlasıyla birlikte dönüşümlü olarak kullanılır.
Birgul Esma9442 bende oyleydim sanki ozel bolgem bin kiloydu agliyordum durmadan..siz pansumaninizi guzel yapin.corba agirlikli beslenin agir kaldrmayin sakın
SedaMeyra Esma9442 lavman icindir buyuk ihtimallecunku onu yollayica 10 dakika icinde tuvalete cikaesin demisti benim 2 dakika sonra olmustu. Benim makatta catlaklae olusmustu canim yaniyordu kabizliktan cok
Deletedmom_6 Esma9442 doktorundan gaz damlası önerisi iste canım. Bizim doktorumuz gaz damlası ve probiyotik dönüşümlü kullanmayı tavsiye etti. Sabah emzirme öncesi biogaia veriyordum, akşam 7 gibi de sab simplex veriyordum.
Esma9442 Deletedmom_6 gaz sorunu oluyor muydu peki benimki anne karnında gibi toplaniveriyod ve acayip ikiniyor
Deletedmom_6 Esma9442 tabi, benim bebeğim de gazlıydı, hatta kolikti diyebilirim. 3 aydan sonra azalıyor sonrasında rahatlarsın 🙏🏻
Gizemm1 Esma9442 hayır bende emziriyorum herhangi bi sıkıntı yasamadık ve kuru incir kuru kayısı da acayip işe yarıyor