Esma9442 ben hayatımda neredeyse hiç kabız olmamıştım. Doğumdan sonra yaşadığım kabızlık hiç normal değildi. Saatlerce ağlayarak tuvalette bekliyordum çok zor bir süreçti. Önce lavman yaptım, sonrasında kayısı suyu ve duphalac içmeye başladım hemen toparladım. Birkaç gün sonra duphalac kullanmayı bırakıp kayısı suyuna devam ettim. Eğer kabızlığın çok ilerlediyse tek seferlik lavman faydalı olabilir, doktor önerisiyle kullandım ben lavmanı. Doktora danışarak hareket etmekte fayda var.