Elif16s bunu rahatınızı düşünmek gibi değil normale dönmek gibi düşünün. Bebeğinizin kimseye değil size en önemlisi iui bir size ihtiyacı var. Kötü psükoloji fiziksel sağlığı da çok fazla etkiliyor. Biz kendinize iyi bakacapız, iyi hissedeceğiz ki onlara da iyi bakabilelim. Ben şunu çok tecrübe ettim. Beveğimm8 aylık. Ben ne zaman sakinsem bebeğim yemeğini de daha iyi yiyor uykuya da daha kolay geçiyor. Ne zaman ki stres olayım ya bir hata yapıyorum yada çocuk huzursuz oluyor. Kendinize de ona da eziyet etmeyin. Bğyüdüğünde anne ne iyi ettin de bana anne sütü verdin demiyecek. Ama birlikte yaşadığınız kötü anıların izlerini hep taşıyacak. Annem bebekliğinde kötü günler geçirdi. O kadar stres altındaydı kü beni çok döverdi çocukluğumda. Benim güzel anılarımdan çok dayak yediğim anlar var aklımda. Böyle hesap edin. Kuzuyu sarılıp koklayın benim için. Bebeğinize olan sevginiz iyileşmenizi saplamaz ama iyileşmek için gerekli adımları attırabilir. Size de bana da. Bol gülücüklü günler diliyorum arkadaşım. Bu yolda yanlız değilsin. Bunu sakın unutma ve kendine haksızlık etme.