nurelem Fitifiti beykozda okudum , üsküdarda oturudm , ondan önce avrupa yakasında sarıyerde oturuyordum ama Anadolu yakası bambaşka güzel ya özellikle beykoz ve Üsküdar bir dahaki tayin dönemine tek tercih İstanbul anadolu yakası olacak inşaallah😇
Fitifiti nurelem Kesinlikle öyle,nostaljik havasına bayılıyorum. Beykozun yeşilliği istanbul gibi metropolde insana huzur veriyor. Şanslısınız😊
Balkupummm Seherronya Anadolu yakasinda oturmak cok isterdim akrabalar hep o tarafta ama benim esim sevmiyor nedense alismis buraya kandiramadim 🤷
Emineyilmazz Zeynepazram karagümrüğe 1 dakika uzaklıktayım 🥰 küçümsemek için demiyorum ama gerçekten öyle 😞 caddeye çıktığında duyduğun tek dil Arapça ve değişik yemek kokuları 😞 yani Suriyeli kardeşimize de üzülüyorum ama kendimize de üzülüyorum
Zeynepazram Emineyilmazz valla bir cogunun üzülücek yanı kalmadı canım asıl üzülcek halde olan biziz su an esenyurtta oturuyorum türk insan yok cok az
Emineyilmazz [silindi] ayy ne güzel 😍 hep geliriz yengemin ailesi orta oturuyor denize geliyoruz genelde
[silindi] Emineyilmazz Kayınvalidem yengenizin ailesini kesin tanıyordur 😅 burda herkes birbirini tanıyor 🙈 ben gelin geldim tabi yabancı kaldım.
Emineyilmazz [silindi] ay gerçekten mi 😍 yengemin kızlık soyadını hatırlamaya çalışıyorum sorup yazarım😂
Necvaayyldz Damlaozyol bende evlenmeden önce halıcıoglunda oturuyordum doğduğumdan beri evlendim ramiye geldim ☺️🥰
Melina53 Seherronya Yaa ne güzel ben de evlenmeden önce o taraflardaydım şimdi sancaktepedeyim. Kayınvalidemler orada oturuyor sık sık giderdim şu virüsten önce 😊