Mervegem BuseveMinigi nişandan en geç 2 hafta sonra doğum gercekleşiyor. Oda fitil ilaç falan kullanarak uzatılır acilen doktorla görüşmeli
Eternity tugbamomy Bebekler 20 haftalık okumadınız sanırım… 20 hafta ve ikizler. Asıl burda telaş yapılması gerekir bence…
BuseveMinigi tugbamomy Hem ikiz hem küçükler daha 20 haftalıklar. Sancısı veya ağrısı yok şuan. Doktora gidiyorlar umarım her şey yolundadır. En azından 3-4 hafta daha zamanı olsa bebekler için çok daha iyi olurdu 🥺
BuseveMinigi TospikOglusum yengem değil görümcem. Ama kansızda olabiliyormuş nişan bizi tedirgin etti o yüzden.
TospikOglusum BuseveMinigi ay pardon canm.ya yenge mi yazmışım oğlanı çok.zor uyuttum kafa gitmiş 😁ay ins bişey olmaz bebisler bekler🙏
cansugn BuseveMinigi inşallah canım benimde ilk gebeligimde 26. Haftada geldi nisanım 29. Haftada doğum yaptım 20.gun çapa tıp fakültesinde yattım o. Korkuyu endişeyi bilirim
gzm_42 BuseveMinigi benim nişanım dogumdn 1 hafta önce geldi doğum yapacağım günün sabahı da kanlı bir şekilde geldi gecesi doğum yaptım canım
BuseveMinigi cansugn Ata0905 BaraninAnnesi çok şükür düşündüğümüz gibi olmadı gitti doktora vajinal birikintiymiş. Hayatımızda ilk defa duyduk 😨 durumu iyiymiş bebeklerin çok şükür 🤲🏻