BuseveMinigi Nişan sonrası doğum hemen de gerçekleşebilir birkaç gün sonrada. Doktorum nişanım geldiğinde sancım yoksa ya da kanama-ağrı yoksa bekle demişti. Ve nişanımdan 4 gün sonra doğurmuştum. Telaş yapacak bir şey yok ağrı-sızı-kanaması yoksa. Bebişler yoldalar geliyorlar 🥳
Birkaç yorumu okudumda ikizlermiş yani durum daha farklı olabilir yanlış yönlendirme yapmış olmayayım. Sağlıkla gelsinler