Gizemela Leyla87 öncelikle kendiniz üzmeyin sağdığınız süt memede ki süt miktarını göstermez gerçekten bebeğinizini emzirirken inanın dolu dolu sütün olduğunu hayal edin ve kendinize bir yol belirleyin ben her emzirmeye başladığım da besmele çekiyorum ve Allahım sen kuzumun nasibini ver dipiyorum ve buna inanıyorum. 1 damla sütün varsa bile inan ve vazgeçme. Benim sütümün artmasına Helva çok yararlı oldu
Gulfem07 Durdisss Bende çok uğraştım ama benim sütüm vardı emmedi ve benim sagmaya bile vaktim olmadı çok gazlı bir bebekti zaten sagmayla da artacağını düşünmüyorum denedim çünkü olmadı çok uğraştım.Illa bebek emecek emmesi lazım yoksa olmuyor.
ecemm-6161 Melekmom Tamm canım bestlak doktor önerdi bana da cok iyi dedi bana ayyy inş işe yarar da sütüm artar canım 😊🥰🤲🏻🤲🏻 Cok saol canm ya
Melekmom ecemm-6161 insallah kuuzum benimmm inşallah artarsa Yavrularimizi yeter suyumuz bide taze bozayi dene o da bende cok ise yaradi onu yediğim zaman 1 saat içinde gogusum taş gibi oluyodu
Benimoykum Leyla87 duymadım böyle bir şey daha önce ama olabilir benim kızım hiç emmedi tutamadı annemin çok sütü olurmue bende 11 ay sagdim hep hatta ilk altı ay sadece anne sütü aldı sagdigim halde buzluğa falan doldurmustum hatta küçük bir dondurucu almıştım 🤷 emmezse olmaz süt derlerdi ama benim aksiydi Allah rızkını nasıl verirse öyle olur canım böyle olması gerekiyormuş demekki
Benimoykum Sevilayy_1 evet işte oda sabır meselesi inan çok zor bende sagsam iki yasa kadar sürerdi ama makina kirası o zaman yormaya başlamıştı
ecemm-6161 Melekmom Tamm canım inş inş Ya Rabbim yardımcımız olsun 😊🤲🏻🤲🏻 Denerim canm cok saol 😊😘😘❤️❤️
dertlikerkenez Leyla87 doktorum süt üretiminin hormonal bir durum olduğunu söylemişti, solgarın bira mayası tableti hormonları tetikleyerek süt üretimi yaptırıyormuş. Onunla sütüm artmasaydı hormon testleri yaptıracaktım. Genetik ne kadar etkiliyor bilmiyorum.
Blgnkrkmaz Leyla87 ben de sizle aynı durumdaydım.hormonlarıma baktırdım doktor bi sıkıntı olmadığını sürekli emzirirsem çoğalacağını söylemişti.bir damla süt geliyorsa vücut süt üretiyor demektir sütüm yok demen için hiç akmaması lazım yani ya hep ya hiç demişti.genetikle alakası olduğunu düşünmüyorum açıkçası
Miine Leyla87 rica ederim canim arkadaşım dedi cokk sonra farketti , hemen yazayım dedim görünce inşallah bu yazım fayda sağlar güzel anne 😍😍
Leyla87 Miine ya inşallah eğer ondan ise size yazıcam buradan çarşamba bebek kontrolüne gidicem ozmaan bende kendim için giderim haber veririm sizede
Veraveannesi Bence genetikle alakası yok galiba benim annemin çok az olmuş sütü kardeşimi 2 ay emzirmiş bende tam tersi oldu 4 aylık bebeğim hiç problem olmadı hemde sezeryanlıydım belki babaannem tarafına çekmiş olabilirim tabi
RainOverMe Melekmom galactago hangisi acaba iki tane var ikisinde de damlatarak kullanılıyor deniyordu. Sizin dediğiniz galactago neo mu? Teşekkürler🙏🏻