Leyla87 Sevgili anneler genetik olarak memenin süt üretmediği olan annelerimiz var mı? Annemde benim kardeşimle beni emzirememiş bende ne yaptıysam süt çoğalmıyor yani şöyle söyleyim 2 saatte bir sağmama rağmen toplam bir günde çıkan süt 30 cc. Böyle genetik sütü artmayan annelerimiz var mı acaba? Çünkü bana genetik dediler. Bir genel cerrahiye görünüp ultrasonla süt kanallarına baktır dediler.
Durdisss Leyla87 valla genetik mi oluyo bilmem ama ne yaptıysam benim de hic artmadi… yeme içme damlalar surekli emzirme sagma hepsini yaptım artmadı.. iki saatte bir gecede dahil her sagmamda 10 ml çıkıyordu ama ben her annenin sütü bebwgine yeter fiyaskosuna inanip emzirdimm. Sonra bebek 2 haftada 900 gram verdi yoğun bakima alindi. O gün dedim yoksa yok yani. Bazilari 4. Ayda bile cagalan var diyor ama 4 ay cogaltmak için uğrayabilin varsa tebrik ediyorum yani
Gulella120 Leyla87 Kendini hiç yorma bebeğini de açlıkla sınama mama vermemek adına emsin mantığıyla ilerleme sakın.. Mamaya zehir gözüyle bakma ver gitsin
busra03 Leyla87 ah ah o dert bende de var.. sağdım yedim çaylar damlalar neler neler yaptım ama olmadı. Kilo kaybı yaşadığını gördükçe dayanamadım devam sütü vermek zorunda kaldım. Şimdi başka annelerin bebkelrini emzirdiklerink gördükçe canım nasıl cız cız ediyor.. hele bide milletin emmiyormu ah yazıiiik demesi beni delirtti
Melekmom Durdisss canimm galactago bitkisel damlayi kullanmanı şiddetle öneriyorum kime söylediyse kullandı ve cok memnun kaldı yalnız 2 çeşidi var damla olanı al 15 damla sabah öğlen ve aksam iceceginin icine
Gulfem07 Durdisss Bende çok uğraştım ama benim sütüm vardı emmedi ve benim sagmaya bile vaktim olmadı çok gazlı bir bebekti zaten sagmayla da artacağını düşünmüyorum denedim çünkü olmadı çok uğraştım.Illa bebek emecek emmesi lazım yoksa olmuyor.
Miine Bbm arkadaşımın da artmadi ne yaptiysa meğerse kan değerleri dusuk olduğu için artmamis bnce kan değerlerinize baktirin derim🤗
Synmannesi Bende ne yaptım artmadı aklına ne gelirse yaptım 4 ay emdi ve 5 aylık olcaz hep mama alıyor
Melekmom Synmannesi canimm galactago bitkisel damlayi kullanmanı şiddetle öneriyorum kime söylediyse kullandı ve cok memnun kaldı yalnız 2 çeşidi var damla olanı al 15 damla sabah öğlen ve aksam iceceginin icine
ecemm-6161 busra03 ben seninle aynı durumdayım canım İnan ben de şimdi hersey yapıyorum deniyorum toplam iki göğsümden 25 cc çıkıyor başla da Yok valls 😢😢😢 emziren anneleri gördükçe içim cız ediyor benim de valla ağlayasım geliyor 😥😥
Melekmom ecemm-6161 canimm galactago bitkisel damlayi kullanmanı şiddetle öneriyorum kime söylediyse kullandı ve cok memnun kaldı yalnız 2 çeşidi var damla olanı al 15 damla sabah öğlen ve aksam iceceginin icine
RainOverMe Melekmom galactago hangisi acaba iki tane var ikisinde de damlatarak kullanılıyor deniyordu. Sizin dediğiniz galactago neo mu? Teşekkürler🙏🏻
ecemm-6161 Melekmom Tamm canım bestlak doktor önerdi bana da cok iyi dedi bana ayyy inş işe yarar da sütüm artar canım 😊🥰🤲🏻🤲🏻 Cok saol canm ya
Melekmom Leyla87 canimm galactago bitkisel damlayi kullanmanı şiddetle öneriyorum kime söylediyse kullandı ve cok memnun kaldı yalnız 2 çeşidi var damla olanı al 15 damla sabah öğlen ve aksam iceceginin icine
Sevi01 Wala siz şükür edin kızlar 20-30 cc çıkarmışsınız benim3-4 çay kaşığı çıkıyordu bugün 45 günlük olduk artık sağım da yapmıyorum mamayla devam ediyoruz yolumuza napayım çocuğum hasta mı olsun.:çok ağladım çok yıprattım kendimi bazen olmayınca olmuyor
Mervemerveesk Sevi01 en doğrusunu yapmışsınız, ben çok ağladım çok üzüldüm de ne oldu. Kilo da aldı büyüdü de, ben üzüldüğümde kaldım
Htckync Sevi01 sagmayin sadece emzirin ben ilk baslarda sagarak veriyodum sut az geldikce stres oluyodum sadece emzirdim ve günde 3 kez falan mama takviyesi yaptim 4 aylık olacak sagmiyorm artik
Mervemerveesk Leyla87 benim de sütüm aylarca sağmama rağmen artmadı🤷♀️ hatta oğluma bir kez bile biberon vermedim, kaşıkla besledim hep. Biberona alışır da emmez sütüm artmaz diye. Ama nasip kısmet, ilk zamanlar neredeyse saat başı emzirmeme rağmen yok artmadı
Htckync Sağdığıniz süt miktarina takilmayin bebeğin emiş gücü makinadan kuvvetli benim sütüm tazyikli geliyo öyle yutkunuyo ki genzine kaçıyo emerken surekli ama sağınca 60 anca çıkıyo iki göğsümden moralim bozuluyo o zaman