Hulyaemirasim Benm 6 kilo 3numara kullaniyorum tam gobek deliginin oraya gelirse bezin uygun oldugu anlamina geliyomus altinda kalirsa gobek deliginn o bez kucuk geliyormus bilginiz olsun
Nohutannesi Asell2608 bence 4numara sizin için büyük. Tabi bez markasıyla da alakalı ama üzerindeki kiloyu dikkate alarak kullanıyorum ben bir sıkıntı yaşamadım. Bebeğim neredeyse 7kiloya yakın daha 3e yeni geçtik