Bebeğim 6 buçuk kiloya yakın bebek bezi numarasını büyütmeyi düşünüyorum ama bu seferde saha sıkı bantlıcam için rahatsız olurmu acaba 3 numra bezler 4-9 kilo lar için ben 4 numaraya geçmek istiyorum 7-11 kilo için yani böyle yapanlar var mı kullananlar yorum yaparmı