Azraasli yok emzik zaten almiyodu.ilk başta ben meme ve mama olarak.besliyordum sütüm yermiyodu şimdi şükür sütüm yetiyo 1 hafta öncesine kadar sadece gece uykusuna gecmeden önce bı 60 CC mama veriyodum biberonla.gunde tek sefer yani.simdi onu da vermiyorum.yatarak emzire emzire ona alışacak🙄