Azraasli yaaaa o kadar mı😶 bizimkinin zorluğu bu ayda sürekli kucak istemesi meme reddi,gündüz uyuması ve gece uykuların aşırı bölünmesi oldu sanırım bunlar uyku gerilemesi oluyor🤣 ay ne bilim artık alıştım her şeye iki saat uyku uyuyorum dinç uyanıyorum bünye kabullendi artık herhalde🤣