pulim1 merveshah uykusunu alıyor artık büyüyor ya da bu bir atak geçici bacım çünkü benim kızım doğduğundan beri 12 1 sen aşağı yatmıyor sabah 7 ya da 6 da ayakta sürekli böyle bende çok tükendim keşke düzene geçse artık
Seyda-h merveshah Biz de 4 ay 5 günlüğüz. Gece sürekli uyanıyor, gün içinde sürekli kucak istiyor huysuzlanıyor, ağlıyor. Zor bir atak dönemi geçmesini beklicez mecburen🤷🏻♀️
Bournemount Zynppkbr canım benim bebeğimde öyle uyurken emmek istemiyor.uyku arasında emzirmek istiyorum ağzını açmıyor.12 de uyuyor sabah saat 5 e kadar deniyorum ağzını açmıyor. zaten meme reddimiz vardı.uyurken emziriyordum şimdi birde bu çıktı.çok yıprandım