Asmom canım benim bebeğim yedi aylık 10 kg yani senin bebeğin evet aynina göre biraz zayıf ama anne sütünü kesmeden ek gıdaya daha çok önem verin mesela kahvaltı da yumurtası peyniri güzel bı tabak hazırla onu yedir sonra emzir bı sure sonra ara öğün gibi bişey yap meyve yada yoğurt kefir gibi sağlıklı şeyler ver onları yedikten sonra emzir öğle yemeğine çorbalar yap yedir ve gene yemeğini yedikten sonra emzir böyle devam et hep biseyler yedirdikten sonra emzir ve gece mamasını da gece uykusuna geçmeden önce yedir arkasından emzir ve gece uyanınca mama verme emzir yatır…. Yani bebeğin büyükmüş bnm kızım yedi aylık olmasına rağmen bn hep biseyler yedirdikten sonra emziririm gecede uykuya yatırmadan önce muzlu keçi boynuzlu yoğurt yedirir suyunu içirir emzirir uyuturum tok ta tutar çok şükür kilo alımına da her kontrolünde doktorumuz gayet iyi der hiç az yada çok demedi normal gidiyor dedi