Arkadaşlar Bugün aşı için hastaneye gittik doktor kontrollerini de yaptı. Bebeğim 33 haftalık doğdu şuan 14 aylık. Boyu normalmiş ama 9600 çıktı kg su üzerinde bir kat eşyası da vardı ve çok zayıf hemen emzirmeyi kes 1 yaşından sonra sadece bağırsaklara faydalı onu doyurmaz kilo alamıyor dedi. Pandemi sürecinde bağışıklığı için emzirmem önemli değil mi dedim ama doymaz seni emzik gibi kullanıyor 3 gün gözükme bırakır yemek yesin kilo alsın dedi. Şu aralar iştahsız bebeğim kahvaltı yapıyor bi öğünde yemek yoğurt vesaire yiyor ve gece maması yiyor sadece. Sizce zayıf mı dediği kadar ve emzirmeyi bırakmak ne kadar mantıklı