Elaze bende aynı sorunu yaşıyorum pişik oldu bezden dedim değiştirdim yine oldu ara ara oluyo yine vesivilce sivilce oluyo sonra kanıyor doktorum hamezing ve travocol verdi sürdüm 1 saate hiç bişey kalmadı oldukça ara ara sürüyorum öyle geçiyor deneyin mutlaka pişman olmazsınız