Funda tam olarak aynı şeyleri yaşadım canım. 😆 sütüm emzirirken az gelir saatlerce çeker tam gece uyurum iki saat sonra bakarım üzerim komple süt olmuş. Süt boşa gitti diye üzülürüm. Emzirirken bi taraftan akar. Göğüs kalkanı alacaktım alana kadar her şey yoluna girdi. Mamayı bir aylıkken kestim emzirince çoğaldı karnı doyunca da uyuması düzeldi. Şimdi de öyle 4 saat falan emzirmezsem aktığı oluyor da öyle eksisi gibi değil tam olarak biriktiğini hissediyorum artık. Memelr de zamanla düzene giriyor bence. Ben emzirirken göğüs pompası var basit bi şey diğer göğsüme tutuyorum akan oraya aksın diye orada birikiyor sonra emZirince çoksa sağıp dolaba atıyorum 😃