Daha öncede sormuştum memeden süt sızması diye ne yaptıysam engel olamıyorum bide sütüm az mamada veriyorum emzirirken diğer mememden akıyo bebeğim uyurkende memelerim sızlıyo ve bi ıslaklık hop akmış yine süt😞 emzirirken diğer memeyide açıp parmağımla ucunu tutuyorum akmasın diye bu böyle ne kadar sürecek çok üzülüyorum zaten az sütüm olanda boşa gidiyo keşke bol olaydıda fazlası akaydı 😁sizdede bu durum var mı acaba ?