Minasuyunannesi gecen gun okudum eger bebek biberonu hic agzina degdirmediyse 1 saat icinde mamayi icirebilirmişiz ama arta kalan mamayi direkt dökecekmişiz.Icirmememiz gerekiyormus ben de 10 15 dakika icinde deniyordum belki icer diye ama yanlis yapiyormuşum.