Bu ara kaçırdım biraz kilom sabit kalmıyor gidiyor yinede ama kafaya taktım ne diyet ne spor ekmek tam tahilli abur cubur istediğimi yedim günde 4 litre su 7den sonra yemek yok .
16 aralık 59.5
17 aralık 58.9
18 aralık 57.1
Çok hızlı kilo veriyorum dikkat etmedigim halde herşeyi yiyorum ama 7den sonra bol su sadece o an ağırlık fazla çıkıyor sonrasında kayboluyor bende anlamadım bi 55e kadar ineyim bakalım nolacak 🤭😂 napacağımı şaşırdım bi yandan çok gidiyor zayiflicam diye korkuyorum yiyorum bi yandan alırım diye geç saatte yemiyorum amaaann psikolojim bozulacak valla 🙄😁
Bu arada bebem emzik niyetine kullanıyor beni çevremdekiler çok emdiği için böyle olduğunu söylüyor 😕