Merhaba anneler bizde 3 haftaligiz sadece anne sütüne ek olarak doktorum 3 ürün önrdi biz ilk cocugumuzda aptamil kullanmistik.ama doktorum aptamili onermedi icindeki seker orani fazla dedi bize sma hipp ve adini unuttugum bi mama daha onerdi bizde sma optipro aldik
Bebisim cok guzel iciyo ve ilk dogdugunda kilo kaybi olmustu ama suan masallah hem dogum kilosunu gecti kilo alimida iyi.ama oncelik tabiki anne sutu veriyorum doyar gibi oluyor ozaman mama az yapip veriyorum.Rabbim tüm bebekleri korusun onlari tombis ve saglikli bebek olmayi nasip etsin.annelerde sevinsin🥰🥰