SedaMeyra BaraninAnnesi subata kadsr giris yapmamız lazım oturum izni acısından. Burda olmamiz iyi gercekten. Cunku o4da olsak muhattap kimseyi bulamazdik eminim.
BaraninAnnesi SedaMeyra ya durumunuza göre bakın kalabilirseniz son ana kadar kalın tabi esiniz icin filan sıkıntı olmazsa. İnan suan ortalık kötü. Bende Hollandalıyım surekli haberleri takip ediyorum annemler orda hiç iyi degil yanı. Burası daha güvenilir.
SedaMeyra BaraninAnnesi uzun zamandir burda olmasam sıkıntı olmazdi aslinda bakalim zaten en az 2 hfta burdayiz
SedaMeyra Annem ve babamda pozitif 70-78 yaşındalar dualariniza talibim simdilik iyiler insallah hafif atlatirlar. 🦋