Herkese Merhaba,
Almanyada yaşıyorum ama suan Adana da ailemin yanndayim.pazar gunu ucusumuz vardi test yaptirdim pozitif cıktı malesef. Gecen haftadan beri izole etmiştik kendimizi ablalarim pozirif cikmisti bizde temasliyiz diye hemen kizimi okuldan aldım ve evde kaldik 10 gündür. Simdi bi 10 gun daha evdeyiz. Ates su bu olmadi sadece tat ve koku gitti. Annem babam yasli insanlar sukur onlarda da bir sıkıntı yok simdilik. 2 haftadir zaten olan olurdu.
Esimle kavusmamiz bi 2 3 hafta ertelendi suan moralim bozulmadi değil. Allah can sağlığı versin insallah. Paylasmak istedim siz değerli annelerle. Yorumlariniz icin simdiden teşekkürler. 💐